Медіапланування

Медіапланування – це вибір найефективніших каналів для трансляції повідомлення, їх часова, географічна та цінова визначеність та співвіднесеність з цільовою аудиторією. Коли розроблена стратегія дій, ви знаєте, що і як важливо говорити людям, постає питання про канали, якими якнайкраще донести ваше повідомлення.

Проведення PR-кампаній та медіакампаній, у тому числі антикризовий PR

Проведення PR-кампаній та медіа кампаній передбачає серію тактичних дій, щоб усе, заплановане у медіаплані, реалізувалось у готові і показані відеосюжети, новини, інтерв’ю, статті, радіоролики, розповсюджувалось у соціальних мережах тощо.

Проведення прес-заходів (прес-конференції, прес-тури, брифінги)

Якщо медіастратегія передбачає проведення прес-заходів, то вони будуть успішним лише за умови якісної підготовки. Для ефективного проведення прес-заходу найважливішим фактором є готовність спікера (спікерів) озвучувати свою позицію журналістам точно, однозначно та усвідомлювати контекст свого повідомлення.

Проведення PR-акцій

PR-акція є одним із інструментів, який використовується для реалізації обраної стратегії. Головна мета PR-акції – через заздалегідь спланований захід створити гідний інформаційний привід. Якщо PR-акція добре продумана та проведена, то результатом будуть новини, розтиражовані зацікавленими засобами масової інформації.

Розміщення матеріалів у ЗМІ

Розміщення матеріалів у ЗМІ є одним з видів прихованої реклами. Важливо готувати такі матеріали, якими журналіст зацікавився б самостійно. Наше завдання – дати журналісту інформацію для зацікавлення.

Налагодження відносин клієнта зі ЗМІ

Налагодження відносин клієнта зі ЗМІ – це побудова професійних стосунків із журналістами. Розуміючи потреби медійного співтовариства, ви зможете краще доносити свою точно зору з того чи іншого питання.

Медіааудит

Медіааудит дасть оцінку ефективності ваших комунікацій та PR-впливу і рекомендації з якісної зміни ситуації.