Інтернет-опитування

Інтернет-опитування

Онлайнові маркетингові дослідження надають необмежені можливості вивчення споживачів, ринків і ринкових сегментів, конкурентів, каналів дистрибуції та тенденцій. Ніколи раніше у компаній не було можливості отримати від споживачів настільки великий об'єм інформації.

Інтернет все більшою мірою освоюється фахівцями-психологами в якості нового середовища для організації та проведення досліджень. Комп'ютерна мережа надає безліч можливостей, які відсутні при бланковому тестуванні, а саме:

  • низьку вартість тиражування матеріалів;
  • широкий географічне охоплення;
  • не вимагається безпосереднього контакту дослідника з випробуваним;
  • користувачі Інтернету підготовлені до зустрічі з тестами, бо , напевно, більшість із них стикалися з різноманітними психологічними опитувальниками на інших сайтах;
  • анонімність, що супроводжує взаємодію за допомогою Інтернету, може спонукати респондентів бути більш відкритими при відповіді на делікатні питання;
  • в порівнянні з розсилкою поштою опитувальників для самостійно заповнення, веб-опитування також приносять значну економію в часі;
  • збір та обробка даних при використанні інтернет-опитувальників здійснюється автоматично, виключаючи ймовірність помилки при введенні данних з боку реєстратора даних.

Найбільш оптимальним інтернет-дослідження є в разі необхідності дистанційного опитування, а також для оперативних досліджень в організації.