Медіапланування

Медіапланування

Коли розроблена стратегія дій, ви знаєте, що і як важливо говорити людям, постає питання про канали, якими якнайкраще донести ваше повідомлення.

Медіапланування – це вибір найефективніших каналів для трансляції повідомлення, їх часова, географічна та цінова визначеність та співвіднесеність з цільовою аудиторією.

Професійне медіапланування дозволяє обрати оптимальний бюджет для найточнішого та найбільш повного донесення повідомлення для визначеної групи людей.

Як правило, у медіаплануванні необхідно враховувати декілька каналів поширення інформації – телебачення, преса, радіо, інтернет, соціальні медіа, зовнішні носії.

При цьому варто розуміти, що сіті-лайт у Монголії або новина на музичному радіо нічого не додасть вашій медіакампанії, якщо проблема лежить у політичній площині в Україні.

Перевірити ефективність медіаплану можна простим питанням: «Що це нам дасть?». Якщо ставити це питання наполегливо після кожної чергової відповіді, то зрештою ви зрозумієте, чи варто вам робити запропоноване. Отже, якщо ви маєте потребу у медіплануванні вам необхідні спеціалісти Promedia Consulting.