Налагодження відносин клієнта з пресою та медійним співтовариством

Налагодження відносин клієнта зі ЗМІ

Налагодження відносин клієнта зі ЗМІ – це побудова професійних стосунків із журналістами. Розуміючи потреби медійного співтовариства, ви зможете краще доносити свою точно зору з того чи іншого питання. Такі стосунки можуть забезпечити вам спеціалісти Promedia Consulting.

До того ж варто розуміти специфіку кожного виду ЗМІ: аудиторію, час виходу, виробничий цикл тощо. Відповіді на усі ці питання вам дасть повна, достовірна та регулярно оновлювана медіакарта.

Якщо ви голова прес-служби або PR-відділу, пам’ятайте, що робота зі ЗМІ – це не 2 прес-релізи на день на 50 електронних адрес.