Проведення прес-заходів (прес-конференції, прес-тури, брифінги)

Проведення прес-заходів (прес-конференції, прес-тури, брифінги)

Якщо медіастратегія передбачає проведення прес-заходів, то вони будуть успішним лише за умови якісної підготовки.

Для ефективного проведення прес-заходу найважливішим фактором є готовність спікера (спікерів) озвучувати свою позицію журналістам точно, однозначно та усвідомлювати контекст свого повідомлення.

Для прес-заходу також важливим є прес-кіт (медіа кіт) – комплект документів, до якого, залежно від поставленої мети, може входити прес-реліз, фото-, відео-, аудіоматеріали, логотип компанії, історія компанії, біографія спікера (спікерів), факт лист, презентація тощо.

Крім цього, неодмінної складовою проведення прес-заходів є організаційна робота, метою якої є комфортне відчуття усіх учасників під час заходу. Вибір місця, організація доставки журналістів, акредитація, кава-брейк та інші технічні моменти можуть суттєво вплинути на загальний результат проведеного заходу. Таку роботу можуть провести для вас спеціалісти Promedia Consulting.