Розміщення матеріалів у ЗМІ

Розміщення матеріалів у ЗМІ

Розміщення матеріалів у ЗМІ є одним з видів прихованої реклами. Практично усі види засобів масової інформації пропонують розміщення інформаційних матеріалів.

При цьому варто пам’ятати, що такий матеріал буде певним чином маркований. Безумовно, величезних літер РЕКЛАМА поряд зі своєю новиною ви можете не побачити, але інші особливі позначки дадуть зрозуміти читачам, що представлений матеріал є замовним. Таке враження може суттєво знизити довіру до повідомлення, яке буде у матеріалі.

Тому важливо для ЗМІ готувати такі матеріали, якими журналіст зацікавився б самостійно, якби мав цю інформацію. Наше завдання – дати журналісту інформацію для зацікавлення.